יום שבת, 1 באוגוסט 2015

תלונה 2: אני כשלון בהסברים


אז יצא מצב שבתלונה הקודמת שלי יצא מצב שבו לא הכי הסברתי את עצמי.
נו טוב אנשים עושים טעויות, אני פשוט עושה הרבה מהן.

בתלונה הקודמת הצגתי את דעתי על הצביעות שיש בין הנטיות המיניות, בלי להסביר בעצם מה כל נטייה ומדוע אני מקבלת אותן בעצם.

קודם כל, אדגיש 2 נטיות מיניות מהנטיות שדיברתי עליהן בפוסט הקודם- נקרופיליה וזואופיליה.

זואופיליה-משיכה מינית עיקרית או בלעדית לבעלי חיים.
נקרופיליה-או בעצם משיכה מינית לגופה, והגעה לאורגזמה באמצעות אוננות עם גופות אלה. 

2 אלה נחשבות פאראפיליות- סטיות מיניות, אך יחד עם זאת גם להיות הומוסקסואל נחשב הפרעה מינית, מכיוון שהאדם עצמו אינו אמור להימשך לאדם מאותו סוג מינו אלא רק לסוג השני בשביל שהמין האנושי יוכל להמשיך להתרבות, ואיכשהו, אנשים פשוט למדו לקבל את זה.

אני חושבת שאף אחת מהנטיות המיניות הקיימות מעבר לנטייה ההטרוסקסואלית היא לא נורמלית אך מצד שני אין זה אומר שהיא לא צריכה להתקיים, רק בגלל שהיא לא בגדר הנורמה.

למשל נקרופיליה, הבעיה בנקרופיליה היא שזה זלזול בכבוד המת, אך בסופו של דבר פגיעה במת היא משהו שנעשית בכל מדינה, מפותחת או לא מפותחת- שרפת הגופה, לקיחת איברים מאדם מת או אפילו גוסס וכן הלאה, ליד כל אלה, סקס בגופה בתנאי שהמשפחה מאשרת את העניין פתאום לא מצלצל כזה גרוע.

ובעניין הזואופיליה אנשים סתם הופכים לצבועים שוב- הא כן אז לקחת פרה או כבשה מגיל קטן, לגדל אותה בתנאים תעשייתיים, להתעלל בה, לקחת ממנה את החלב ואת הילדים שלה, לעשות לה חור בגוף כדי להצמיד עליה מספר ובסופו של דבר להרוג אותה בשביל כמה חלקים בגוף שלה, בזמן שחלק ניכר מהחלקים האלה ילך לפח בסופו של דבר, אבל לשכב איתה זה בטוח יותר נורא, בטח.



אוקיי עכשיו בטוח הברחתי את כולם, טוב אולי בפוסטים הבאים תחזרו.
אוהבת אתכם אל תדווחו עליי ♥

Robin's out

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה